Ваша корзина пуста!
ПОЛОЖЕННЯ щодо порядку обміну (повернення) товару Дане Положення обов’язкове для застосування Продавцем та Споживачами, які укладають з Продавцем Договір про реалізацію та придбавання товару, який представлений на сайті https://stonemaster.com.ua/ (далі – товар).Всі товари, представлені на сайті https://stonemaster.com.ua/, мають сертифікати, всі необхідні документи і дозволені для продажу на території України. Працюючи безпосередньо з виробником Товару TM Stone Master та будучи ексклюзивним імпортером в Україну цієї товарів торгової марки, ми гарантуємо належну його якість.Порядок обміну (повернення) товарів регулюється Постановою Кабінету Міністрів України Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 року № 172.1. Права споживачів1.1 Споживачі під час придбання, замовлення або використання товару, який реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:- захист своїх прав державою;- належну якість товару та обслуговування;- безпеку товару;- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про товар, його кількість, якість, асортимент, а також про його виробника (виконавця, продавця);- повернення товару або його заміну в термін до 14 днів, відповідно до законодавства;- повернення коштів за повернений товар в термін до 10 днів;- відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків товару (дефекту в продукції), відповідно до закону;- звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;- об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів).1.2 Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.2. Обов’язки споживачів2.1 Споживачі зобов’язані:- використання товару проводити виключно з запрошенням кваліфікованого фахівця, який має відповідну спеціалізацію/освіту та досвід подібної роботи і даній виробником (продавцем, виконавцем) технічної карти на товар;- в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в інструкціях щодо медичного застосування (якщо наявність інструкції передбачається виробником);- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.3. Порядок обміну та повернення товару3.1 Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві товар належної якості, а також надати інформацію про цей товар.3.2 Вимоги до товару щодо його безпеки для життя, здоров'я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами.3.3 У разі виявлення в момент прийому товару недоліків, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:• пропорційного зменшення ціни;• безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;• відшкодування витрат на усунення недоліків товару.3.4 У разі виявлення в момент прийому товару істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:• розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;• вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.3.5 Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».3.6 Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.3.7 Вимоги споживача, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.3.8 Для здійснення права на розірвання договору споживач повинен зберігати одержаний товар у незміненому стані.3.9 Дія розділу 3 даного Положення не поширюється на всі одиниці товару належної якості, які представлені на сайті https://stonemaster.com.ua/.4. Товар, який не підлягає обміну (поверненню)4.1 Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин (далі –Перелік).5. Контактна інформація5.1 У випадку виникнення питань з приводу реалізації даного Положення, Користувачі сайту https://stonemaster.com.ua/ мають право звернутися по телефонам, вказаним на сайті або надіславши листа за електронною адресою sale@stonemaster.com.ua.